-Post som försvinner på vägen?? Hmm...

Jag har sovit enormt gott måste jag säga förutom att Linus pratat hela natten.  :-/ Jag har aldrig varit med om en sällskapligare katt. Nu har jag bäddat rent i sängen, ska diska & suga golv snart. :) Ska till Vårdcentralen sen med foten. :) Sen väntar jag på att FSK ska ringa mig. Min hanläggare skulle ringa mig idag. Vilket jag inte tror att hon gör men de lär ju merkas.

Jag mår ganska bra i övrigt. J erbjöd sig igår att hennes mamma kunde skriva ut papper från FSK så att jag kan ansöka om träningskort & busskort. J i Karlstad har skickat papprena till mig tre gånger men har inte fått dem. Men konstigt nog får jag all annan post, så har tröttnat på att vänta. Tre gånger kan det verkligen inte kommit bort på vägen. Är jävligt förbannad på att behöva krångla med dessa jävla papper som skulle vara klara för längesen. Men nu har jag nog fixat det själv istället!

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»