-Underbar dag på loppis!

Idag hämtade mamma & min lillebror upp mig & vi körde iväg till Hyllinge & stod på loppis! Har haft jätte mysigt & trevligt.
 
Fick inte sålt för så mycket men fick iaf ihop för de jag la ut. Köpte tre saker också. En sak va väl ganska onödig men jag vet att jag kommer använda den när jag gått ner i vikt. Bestiken som jag köpte behövde jag. Så om man räknar räknar pengarna i växel jag hade med minus halva bordet, minus det jag köpte & minus maten så fick jag ihop ca 180:-! Jag gick iaf plus & inte minus.
 
Fick inte med mig hem så mycket. Har tältet kvar, sovsäckar, & två tavel listor kvar som jag inte fick sålt idag & som jag hade med mig. Sen har jag lite väskor & såna saker här hemma, lite kläder, liggunderlag & sånt som jag ska fota & lägga ut på nätet tänkte jag! Sen de som är kvar när man ska på loppis nästa gång tar man med då.
 
Detta köpte jag!
 
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»