-Händer inte mkt här just nu!

Fan vad dryg & gå här & bara dega. :( Börjar bli riktigt trött på det men vet inte vad jag vill börja jobba med heller! Så jävla svårt mins 100 olika val här nere gemfört med i Karlstad!

 

Har små städat lite, diskat & sånt som jag alltid gör varje dag. Sugit golvet också! ;) Sitter & lyssnar på Dia Psalma! :) Jävligt bra band! :)

 

På måndag är det tid för pengar. Någon har kommit åt mitt bankkonto & köpt saker på utländska sidor på nätet som tur va så gick bara ett köp igenom. Men dom har försökt att göra ytterligare köp på 37 olika sidor sa banken, så allt är spärrat nu. Så hoppas på att få mitt bankort idag eller senast måndag.

 

På måndag så ska jag till träningen, tandläkaren, köpa nytt kattfoder & till Vårdcentralen antagligen! Hoppas på att få en tid till min ordinarie läkare på måndag när jag ringer kl 8. Pratade med dom idag & min journal hade kommit men dom hade bara en tid idag till läkaren på 20 minuter & det räcker inte för att jag ska kunna ta upp allt med honom. Ska ta upp om operation & sånt. Så jag skulle ringa på måndag. Måste säga att den personen jag pratade med va enormt trevlig, alla inom sjukvården här nere är ju enormt trevliga!

 
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»