-Nytt besök på Vårdcentralen & bada! :)

Jag & pappa hade otroligt mysigt igår. :) Riktigt god mat måste jag säga.

Idag har jag varit till Vårdcentralen & fick en annan person som än i onsdags. Hon som tog va otroligt duktig & trevlig fick ligga ner ifall de skulle behöva sticka mig mer än en gång som sist. Jag berättade sist för henne som skulle ta på mig vilken nål hon skulle använda & vart hon skulle ta men det lyssnade hon inte på. Men idag så hade dom plockat fram det som jag hade sagt att dom skulle ha & klarade det på första försöket.

Fick även massa saker som jag ska mäta intaget av vätska & mitt urin i två veckor. Kommer ju bli totalt låst & sånt hatar jag! :( Men jag vet att jag gör det för att hjälpa mig själv!

Har även tvättat idag & fixat här hemma som jag gör varje dag. Pappa kommer snart & vi ska dra iväg till stranden & bada tänkte vi. 

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»