-Tillbaka! :)

Jag har inte skrivit här på väldigt, väldigt länge! Men tänkte berätta att jag lever & mår hur bra som helst. Har aldrig mått såhär bra! Det händer en hel del i mitt nya liv just nu. Vilket jag är väldigt glad för & jag trivs med det.

 

Har tyvärr inte kommit igång med träningen än utan den kommer antagligen jag dra igång med på måndag igen. Ska bli skönt att komma igång igen. Känner att jag behöver det. Dels för att jag har ju AD/HD & saknar den ron jag känner i kroppen efter träningen. Som ni vet har jag skrivit förut att jag blir lugnare & harmonisk efteråt.

 

Som ni också vet så har jag ju hela min familj här nere. Känns så skönt att vara nära de igen. Mamma & jag börjar få bättre kontakt & jag känner mig mer & mer avslappnad när vi träffas vilket känns jätteskönt.

 

Sjukvården här nere är helt fantastisk jämfört med i Karlstad! Här nere är dem trevliga, tar emot en & verkligen bryr sig, iaf de jag har träffat hittills.

 

Ville egentligen bara säga att jag mår toppen & har börjat leva ett bättre liv vilket jag trivs med & framförallt jag lever fortfarande för er som funderat på vart jag tagit vägen!

 

 

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»