-Ostabil!

Kom till Psykiatrin igår & när jag väl kom in till läkaren & sjuksköterskan känns allt vekligen piss. Det första dom säger till mig är att jag ser väldigt nedstämd ut & ser ut att må väldigt dåligt. Vilket stämmer. Grät en hel del både före & efter mötet.

Kan inte svara på varför! Hade jag kunnat det hade allt varit så mycket enklare för både mig & min omgivning. Har helt enkelt tappat gnistan & glöden någonstans på vägen just nu. Men jag vet mycket väl att den kommer tillbaka, men när vet jag inte men snart hoppas jag!

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg


S

Hur har det gått efter dina möten? Fått någon ny ledsagare/kontaktperson? Hoppas du kan börja må bra snart igen. Kramis S

Svar: Mötena har gått som de gått. Och som jag skrev i ett inlägg på bloggen till dig så händer inte ett skit. Kramis.
Anna Christensen

»»»»»»»» 2014-11-06 | 15:51:54

»
»
»