-Förlåt!!!

Förlåt men jag har ingen aning om vad jag ska skriva längre. Men det tror jag många har märkt. Det är nog skriv stopp ett tag här hos mig tyvärr! Men jag hoppas att de som läser ändå finns kvar när jag & om jag börjar skriva igen! Delar inlägget på Facebook när jag väl börjar skriva igen om det nu blir så!

Anledningen till att jag inte skriver länger beror INTE på att jag blivit påverkad av någon att sluta skriva eller att jag har fått någon JÄVLIG kommentar! Bloggen kommer att finnas kvar oavsett vad jag beslutar mig för att göra! För någon gång kanske jag har lust att börja blogga igen! Har även funderat på att göra en ny då det är mycket tråkigheter som står på denna bloggen. Men vi får se hur jag gör. 

Var rädda om varandra en dag kan det faktiskt vara försent!  Kramar!

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»