-Läkaren på VC!

Idag var jag till Vårdcentralen med min Urinvägsinfektion & jag fick värdens snyggaste & unga kille. Så måste säga att första tanken var att detta kommer bli enormt jobbigt att prata om mina problem med honom. Det var pinsamt i början men sen så gick det över. Jag skulle lägga mig i stolen men det klarade jag inte utan jag sa till honom att jag ville ha en tjej. Tyvärr har de inte det på Vårdcentralen här så vi kom fram till att läkaren skulle ringa på torsdag nästa vecka & har jag fortfarande så stora problem som jag haft en längre tid nu så blir det tyvärr stolen men dem skulle försöka ta in en tjej då & gick inte det så skulle jag få tid till sjukhuset istället. När jag får Urinvägsinfektion så får jag också andra problem så detta är inget konstigt för mig att ha såhär ont när jag kissar men även när jag inte kissar. Förra året hade jag ju Urinvägsinfektion fem gånger. Så det är inget ovanligt enlig mig.  

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»