-Lite info om M!

Det har hänt saker här i Sverige i M:s jobb så att han kommer hem redan på fredag nästa vecka. Han skulle varit i Tyskland två V till fr.o.m. idag. Men han kommer nästa fredag. Jag tycker det ska bli väldigt skönt att han kommer hem. Saknar honom enormt mycket faktiskt. Jag trodde inte att det skulle vara så jobbigt att vara ifrån honom men det är verkligen de!

Har inte berättat så mycket om M men tänkte göra det nu. Han är 30år bor i eget hus i Kristianstad. Han är väldigt snäll & kärleksfull, han är inte som alla andra killar som jag träffat. Han är väldigt lugn & har en tendens till att göra mig lugn när jag går upp i varv. Vilket är väldigt bra, det är en sån människa jag behöver ha runt om mig.

I hans sällskap känner jag mig väldigt älskad & omtyckt. Jag känner mig lika mycket värd som alla andra människor. Vilket känns skönt. Han får mig på bra humör när jag är deppig & nere! Han får mig att skratta ibland, har ju väldigt svårt för att skratta. Han får mig att slappna av & i hans sällskap kan jag vara mig själv. Att kunna vara sig själv är väldigt skönt. Ofta känner jag att jag aldrig riktigt passar in & att jag känner mig så annorlunda än alla andra men med M känner jag inget sånt.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»