-Lite saker händer i mitt liv!

Jag har funderat fram & tillbaka & kommit fram till det som jag alltid gör & det är att jag behåller denna bloggen & skriver lite då & då.

Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Träffat min nya psykolog som jag ska prata med om saker i vardagen. En helt okej kvinna eller tjej eller vad fan man säger. Blir att gå till henne varannan veckan nu.

Varit en del till tandläkaren & fixat i käften som vanligt. Vilket känns skönt att det äntligen blir av. Men är en hel del kvar att fixa. Så har en del tider framöver också.

Varit en del på Ikea & handlat fick ett nytt köksbord av M. Sen har vi varit på Erikshjälpen & köpt en hylla till köket som jag målat om & gjort i ordning. Bild på köksbordet kommer & på hyllan senare. Men har tyvärr inte tagit ett kort på hyllan innan jag fixade till den som jag brukar.

Jag & M har varit lite här & var. Mår väl lite si sådär det går upp & ner. Men är mest arg & frustrerad men för vad vet jag inte. 

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»