-En helt underbar tisdag tillsammans med familjen!

Vaknade jättetidigt idag så har åkt lite buss fram & tillbaka, hit & dit för at jag haft så tråkigt. Varit en runda till Willys & handla också. När jag kom hem så började jag med maten alltså köttfärssåsen. Gjorde så mycket så tänkte åka till pappa Baloo med lite mat också. När jag precis var klar med maten sms:ade min älskade lillasyster F & frågade om jag skulle med & handla & sen med till pappa Baloo & käka frukost.

När min syster hämtade mig så hände en lite rolig sak utanför mitt hus på parkeringen när jag & min syster skulle åka iväg. En jävligt jobbig gubbe kom fram till oss & höll på så efter ett tag blev F trött på honom för att han bara fortsatte fast att han såg att vi skulle åka där ifrån så tillsist pekade min lillasyster FUCK YOU till honom! Rätta gjort! Själv hade jag gjort det direkt! :-P

Vi började med att åka & tanka hennes bil sen drog de vidare till Maxi & Apoteket där. Min syster & hennes kille kom hem från Egypten i går så vi handlade en hel del på Maxi eftersom att dom inte varit hemma på länge.

Efter Maxi åkte vi med matvarorna hem till min syster & hennes kille sen så körde vi till pappa Baloo & där fick vi leta parkering vi körde säkert runt 15 min för att hitta en parkering. Och när vi väl hittade en så var den ju in bit ifrån pappa Baloos lägenhet. Men vi hittade en iallafall.

Min syster har fått något i ansiktet som svider & kliar så jag ringde min Vårdcentral & frågade om råd så efter att vi käkat frukost så drog jag, F & pappa Baloo till Apoteket igen för att köpa allergitabletter & salva & har inte min syster blivit bättre tills torsdag ska hon kontakta läkaren.

Efter det så var vi till två olika skrotar & letade lyktor till min systers bil. Sen lämnade vi av pappa Baloo. Åkte & hämtade lillebror L & hans pappa H. Min syster skulle va med L ett tag idag. Sen körde vi H till hans jobb nere i stan & sen körde syster hem mig.

När  jag kom hem så skulle jag göra så mycket. Men kände mig så trött. Eftersom att halv sex kommer jag på att jag glömt ta medicinen som jag ska ta runt halv 11, 11. Så tog den halv sex idag. Inte konstigt att jag är så trött. Nu ska jag ta mig in i duschen iallafall sen blir det att bara ta det lugnt.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»