Läkaren på ons, tors stort SOC möte, fre LSS möte! :)

Mår väl rätt hyfsat måste jag säga. Läkaren ringer på onsdag angående hur mina blodprover ser ut sen jag tog & lämnade blod förra veckan. Så får se hur allt är med vitaminerna & salterna nu. Ska bli skönt hoppas på att det är bättre nu. Känner mig iallafall piggare.

På Torsdag ska vi ha ett stort jävla SOC möte. Blir väl en 10-12 personer där. Ska bli skönt & hoppas på att jag får lite klarhet i allt som händer runt mig för just nu vet jag inte något känns det som. HAB säger att jag ska ha psykolog på ÖPV & när man frågar ÖPV så säger dom att man ska ha psykolog på HAB. Psykologen är det viktigaste & är något som jag verkligen är i behov av så står mellan två stolar nu & har gjort sen jag flyttade ner. Vilket är jävligt drygt måste jag säga!

På fredag ska vi ha möte med dom på LSS dom som anställde J. Ska bli skönt att äntligen få berätta & visa alla sms & sånt. Känner att jag behöver det. Men måste säga att det är väldigt skönt att hon slutade nu finns det ingen som jag blir provocerad av länger. Så går inte runt & är SÅ förbannad & vill inte slå någon på käften längre vilket är SÅ jävla skönt.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»