-Allt med ägarbyte på L & allt annat på de små liven är snart klart! Hoppas jag i alla fall!

Igår var jag i kontakt med Linus förra ägare barnbarn angående ägarbyte på Linus. Men de hade inte fått papperna fast att jag skickat ett kuvert med deras adress på framsidan & AVS: på baksidan med mitt namn & adress. Skickade papperna för ca två veckor sedan nu & de har verken kommit fram till barnbarnen eller kommit tillbaka till mig. Vilket jag tycker är jättekonstigt.
 
Så igår fixade jag med nya papper som ska skrivas under angående ägarbyte av Linus. Som jag idag har varit & skrivit ut på Biblioteket. Skrev ut två kopior nu detta också skulle råka försvinna med Posten.
 
Gjort precis som förra gången när jag skickade det till dem. Skrev deras namn på kuverts framsida & AVS: på baksidan med mitt namn & adress. I kuvert ligger pappren som ska skrivas på & även ett kuvert med frimärke & med min adress så att de ska kunna skicka tillbaka det till mig. Hoppas på att det fungerar nu & att det kommer fram!
 
När väl ägarbytet på Linus är klar så ska jag föra in honom i SSK istället så att alla är samlande på ett & samma ställe! Lika bra känner jag! Än att ha en katt registrerad där & en annan där. Blir lite mycket att hålla reda på. Lättare att ha alla på samma ställe.
 
Har även fixat med Marios ID visningar på nätet så att alla ska kunna se att det är jag som äger honom om han skulle komma bort. Så de papperna skrev jag också ut idag & har skrivit under & ska skicka in till SSK!
 
Alla försäkringar på alla tre små liven är fixade & klara. Papperna kom igår från Agria. Vilket känns så skönt. Kommer att få komplettera uppgifter om Linus men det blir lättare när ägarbytet är gjort.  
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»