-Mötet med FSK igår!

Hade möte med FSK igår tillsammans med min GM. Gick väl sådär tycker jag. Nu till sommaren så kommer det ut någon liten bok med olika kurser man kan gå efter sommaren. Lovade att kolla i den & se om det var något intressant att gå kanske för mig.
 
Skor, sko inlägg, glasögon & massage gick inte FSK med på att betala men det visste jag nästan redan. Men ska försöka få allt på remiss så blir det i alla fall lite billigare för mig än att inte ha remiss på det.
 
På vägen hem gick min GM in om Komvux & pratade med de lite om att jag ville läsa upp svenska, engelska, matte & samhällskunskap. Så de skulle prata ihop sig & se över hur de kunde hjälpa mig på bästa sätt & höra av sig sen så att vi får till ett möte. Så att jag kan få höra vad det har att erbjuda mig.
 
Detta är något jag har velat göra några år nu & FSK sa att vad jag än ville göra för kurser så betalar de böcker & avgifter för att jag skulle kunna göra det! Vilket känns bra!
 
Har även ansökt om nya busskort i ett år framöver & nytt träningskort ett år framöver. Så alla saker är inne hos FSK nu för ett tag.  
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»