-Psykologen idag! Sista samtalet antagligen!

Idag ska jag till min ur dåliga psykolog. Hoppas på att det blir sista samtalet med henne idag. Det ger mig inget att gå till henne. Ibörjan hjälpte det. Men både min GM & jag anser att hon är för mesig, slapp & pratar typ inte med mig.
 
Nästa vecka ska vi ha ett stort möte på HAB tillsammans med GM, psykologen & sjukgymnasten. Inte sjukgymnasten jag går till med armen utan sjukgymnasten på för min försvagade sida alltså vänster!
 
Som jag skrivit tidigare tar HAB på sig uppgiften att hjälpa mig men ena halva av kroppen. Alltså den som jag är efter i alltså vänster. Vilken resulterar i att min onda sida alltså höger har inte HAB hand om utan de slänger över det ansvaret på Vårdcentralen. Vilket både jag, min GM & FSK reagerar på. Är jag två personer??
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»