-Läkar besöket gick bra & massa remisser är skickade nu!

Var ju till läkaren på Vårdcentralen förut & det gick väldigt bra. Han ska skicka remiss för röntgen & han skulle skicka lite mer remisser till olika avdelningar. Så det börjar hända saker nu. Som han själv sa så är det inte normalt att behandlingarna hos sjukgymnastens inte har hjälpt på ett år. Så vi skulle verkligen jobba vidare nu & verkligen kolla igenom allt så att vi får rätsida på vad som är fel i min kropp. Han tog också en hel del nya blodprover på mig för vidare utredningar så att det redan var gjort. Ser fram i mot kanske låter hemskt men jag hoppas, hoppas & åter hoppas att de hittar något fel så att jag har en förklaring till varför jag har så ont & till varför min kropp inte tar upp vitaminerna i maten & i tabletterna som jag tar. 
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»