-Läkartid bokad! HÄnder saker nu!!!

Röntgenbilderna skulle vara hos min läkare på Vårdcentralen om ca 2-3 veckor så har ringt & bokat en tid till läkaren om en månad. Alltså den 16 September. Vilket också känns jättebra!
 
Jag hoppas ju på att röntgen visar något så att jag kan få en förklaring till varför jag har sådan värk. Om den inte gör det så är det ju bra att jag har bokat en läkartid till min läkare på Vårdcentralen för vidare prat om hur vi ska gå vidare. Visar röntgen något så är det ju även bra att ha en läkartid så att man kan diskutera vidare där hur man går vidare. Han är så svår att få telefon tid med & att få ett besök till, så gäller att vara ute i god tid!
 
Nu ska jag städa upp lite här hemma, plocka, suga golv, diska osv.  
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»