-Linus? Diabetes, höfterna & ringa Vetrinären idag!

Katterna mår bra. Inget kiss från Lillan ännu & jag hoppas det håller i sig. Mario är lika sprallig som vanligt. Den katten har nog lite AD/HD den också.
 
Linus där emot börjar nog få problem med höfterna verkar det som. Han gör ljud ifrån sig när han ska upp i sängen, soffa & så. Han brukar prata men inte riktigt så. Ska ringa Veterinären idag & råd prata lite med om vad dom tycker jag kan göra för att underlätta för han & om de vill att jag ska komma in med honom. Vi vill ju inte att han ska lida om han nu skulle göra det.
 
Det är lika dant med hans kiss han kissar inte på flera dagar & när han väl kissar så kissar han en hel sjö. Så jag har tänkt lite på om det kan vara diabetes som han fått. Gamla katter kan ju få det.
 
Är det någon som läser min blogg som har eller har haft en katt med diabetes?
Hur upptäckte nu det?  
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»