-Lunch på stan med E!

Har varit till stan & käkat lunch med E. Vi har ätit Thai, vi satt länge & snackat massa skit. För en gång skull kände jag mig inte stressad när vi sågs. Brukar alltid få så bråttom när vi ska ses för att massa annat dyker upp samma dag. Gav henne en sen födelsedagspresent som jag hoppas hon får användning för. Jag har haft en jätte trevligt dag.
 
Om någon timme ska jag göra stuvade makaroner & köttbullar tänkte jag. Idag är det väl inget speciellt på tv vad jag kan se i tv appen. Blir väl att se på Fox vid 19 på Förrådsfyndarna. Det är ett av mina favorit program. Men tycker alltid nästan så synd om Barry han brukar oftast gå back på sina köp. Men när han väl köper något fint så brukar han bara kasta ut det ur förråden så att det blir förstört. Försiktig med sakerna bukar man vara men det har väl aldrig han fått lära sig. Haha.  
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»