-Mario, Linus & Lillan!

Lillan har bott hos mig väldigt länge. Hon började kissa lite här & var. Så jag åkte & steriliserade henne. Samtidigt som jag gjorde det så tatuerade dom henne i örat & vaccinerade henne. Visade sig att sterilisering inte hjälpte mot kisset. Samtidigt hade vi med Linus & Mario också för kontroll & vaccination.
 
Jag kollade även upp Linus knöl på hans tass & veterinären sa att det var en förhårdnad. Så jag köpte en elektronisk fil av E i Torsby & den visade sig att den var prefekt. Istället för att krångla med att fila för hand som jag gjort så tog jag bara den elektroniska filen & förhårdnad var borta på max 5 minuter. Underlättade både för mig Linus!
 
Jag & M har kommit på olika lösningar när det gäller Lillans kissande. Så vi har köpt en sådan grej i väggen som sprutar ut något i luften. Sen har vi satt upp sänghimmel för sängen som vi kan dra för. Vilket har hjälpt.
 
Men sedan vi har varit i det stora huset nu i sommar så har hon inte kissat i lägenheten på snart 3 veckor. Så jag tror att hon har behövt att vara på större plats.
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»