-Tradera!

Idag har jag städat & fixat. Varit & handlat också. Idag ska jag & M äta Tacos. Han kommer hem från jobb idag. Ska bli skönt & träffa honom igen måste jag säga.
 
Igår la jag ut massa annonser på Tradera, har redan fått bud på vissa saker & en del är redan köpta till fullpris som jag satt. Så har kontaktat dem som budat, vunnit & har packat sakerna som ska skickas.
 
Är en tjej som ska komma redan idag & hämta en Mixer. Ska bli skönt att bli av med den har enbart varit i vägen måste jag säga.
 
Gjort ordning lite i mina pyssel saker också. Så att jag får mer plats. Är ont om plats i en liten etta måste jag säga. Lättare när man bodde i en tvåa. Men man får vara glad för att man har tak över huvudet. Eller hur? Det är jag i alla fall.  
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»