-Träningen fungerar INTE alls!!!!! Hmm!! Inte pga. mig!

Träningen fungerar inte för fem öre & det är inte pga. mig utan pga. Kontaktpersonen. Hon har ställt in nu i säkert 3 veckor vilket inte är acceptabelt så länge till för mig. Hon säger att allt blir som vanligt efter den 29:e denna månad & att allt beror på hennes nya jobb. Vilket jag också tror på! Jobbet är viktigare har jag även sagt till henne!
 
Hon har bett om ursäkt & om förlåtelse flera gånger. Och jag har tålamod. Men blir det inte bättre efter den 29:e denna månad har jag skrivit till mig GM att vi nog får diskutera en ersättare. Vilket jag INTE innerst inne vill. Jag verkligen avgudar R. Hon är en sådan fantastiskt människa, har förståelse, empati, hon vill verkligen mitt bästa & är en sån rak & ärlig person som jag behöver! Inga krusiduller med henne inte! En person som henne finns det inte tillräckligt många av i vårt samhälle tyvärr!  
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»