-Veckan bara fortsätter jag gå!

Idag kommer dom & fixar i lägenheten. Ska även ner & posta lite packet. När dom har varit här & kollat fukt & mögel så ska jag diska & sådant tänkte jag. Får inte använda vattnet nu tills dom har varit här. Funderar på att åka ner till Apoteket när dom varit här för att hämta min medicin som har kommit.
 
Känner mig väldigt trött i huvudet idag har sovit väldigt dåligt i natt. Men det är så det är. Imorgon ska jag till Psykologen & på massage vilket ska bli väldigt skönt. Var ett tag sedan nu. Ställde in förra veckan pga. att jag inte orkade ta mig dig.
 
Det känns som att det ska bli regn idag vilket känns väldigt skönt måste jag säga. Jag hoppas på att det blir det.
 
Har om dagen så köpte M en scanner, kopiator & skrivare till mig. Ska bli väldigt skönt att slippa springa till Biblioteket varje gång jag måste ha något kopierat & scannat.  
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»