-R slutade förra veckan!

R har slutat! Hon skulle sluta i årsskiftet men efter som att jag har en hel del med flytt på schemat, städning av gamla lägenheten, målning av nya så bestämde vi att vi avslutade förra veckan istället! På ett sett känns det rätt okej om jag säger så. Men på ett annat sätt känns det lite tungt. Men så är det ju här i värden.
 
Flytten blir under nästa vecka. Så det står saker överallt just nu & är lite rörigt enligt mig själv då jag gillar att ha ordning & reda. Men det är inte längt kvar nu. Ska bli så skönt när detta är över. Och denna lägenhet jag ska flytta till är en lägenhet som jag får ta över om ett år själv.
 
Har träffat E från & till några dagar nu men bara snabba runder. När flytten är över & allt i lägenheten är klart så ska jag bjuda hem henne så att vi kan umgås lite.
 
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»