-SIP!

Samma dag som vi hade mötet med Ombudet så hade vi ett stort SIP möte på SOC tillsammans med hon som har satt beslut på min lägenhet. Hade tydligen  fått en ny handläggare angående det så var första gången jag träffade henne i torsdags. Helt okej person enligt mig! En person jag kommer att fungera med!

 

Läkare från SÖM, psykolog gällande de sexuella övergreppen även från SÖM, han är speciallist inom det som min bror J utsatt mig för som barn, min CM var med, J från Värmland, FSK, LSS hon som sätter besluten på vad har är rätt till, Kurator på HAB & psykolog på HAB. Det var väl de som kom av de som var inbjudna till mötet. Saknades en del personer men vad fan gör det.

 

Mötet i övrigt handlade om samma saker som tidigare SIP. Inget som myndigheterna skulle göra till denna SIPEN i torsdags har dom inte gjort!

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»