-Va STARKA låt dem INTE vinna!

Känner mig rätt uppgiven när det gäller dessa saker som jag tagit upp & mitt förtroende för myndigheter finns inte alls längre! Alla myndigheter gör som dom vill & som det passar dem!

 

Jag har varit med i rullarna med myndigheter sedan jag var 6 år & idag är jag 26 så jag vet hur det är för andra som kämpar när de hamnat mellan stolarna! Det händer tyvärr allt för ofta! Vilket inte är rätt! Människor har rätt att reagera & säga vad dom tycker! DU har rättigheter glöm aldrig det!

 

Se till att kolla upp saker när ni får problem med myndigheter! Nu skriver jag det igen alla personer har rättigheter! I så många år har jag hamnat mellan stolarna!

 

Det kanske inte är så konstigt när jag säger att jag vill ge upp ibland & ta mitt liv! När jag kommer in i de perioderna så är det riktigt kämpigt! Men någonstans inom mig vet jag att jag måste kämpa & att inte människor ska vinna över mig!

 

Men ibland önskar jag bara att människor kunde lyssna när man säger att man mår dåligt! Och oftast kan jag inte berätta varför jag känner så eller så! Hade jag vetat varför jag känner & tänker som jag gör hade jag helt enkelt gjort något åt det! Eller hur? Och att säga att människor förstår mig är helt fel av er. Kan ni sätta er in i min situation? Ja det kan ni men kan nu känna det jag känner inom mig? Är ni inne i min hjärna & kropp? NEJ det är ni inte!

 

Jag vill bara säga det igen NI har rättigheter! Och fortsätt att kämpa på & låt inte myndigheterna & era tankar vinna! Jag vet att det finns hur många människor som helst som läser min blogg. Och det är ofta många som hör av sig på Facebook & Mejlen till mig! Jag kan bara lyssna på er & försöka ge er råd & kolla upp saker men jag kan aldrig säga till er att jag förstår er!

 

Det är inte det att jag inte vill förstå men jag kanske inte sitter i samma sits som er! Men fortsätt kämpa ni är STARKA!

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»