-Vill passa in men inte må dåligt!

Satt precis & tänkte på att jag haft denna bloggen i många år nu! :) Har inte varit så aktiv på ett tag & det kommer väl perioder då jag kommer skriva mer än andra. Men jag har inte lagt ner skrivandet. Men kommer inte lova som jag gjort tidigare att jag ska skriva varje dag & bättra mig på att skriva. För det har jag ju bevisat för er att jag inte kan hålla! När lusten faller på så skriver jag het enkelt!

 

Börjat kolla igen på en hel del film! För att tänka på annat. Oron & spralligheten är väldigt jobbig. Det är faktiskt jobbig att leva med sprall i kroppen jämt & ständigt. Att aldrig kunna slappna av & bara vara Anna är väldigt svårt! Önska jag kunde vara riktiga Anna ibland utan att ha denna fasad som jag har. Att kunna vara mig själv utan att människor reagerar.

 

Men är man på ett vis så är det fel, är man på ett annat sätt som är det fel. Hur ska jag vara då så att det passar alla? Men det är iallafall bevisat att jag inte ska vara mig själv! För enlig många är det helt fel! Så säg mig vem ska jag vara? Jag är väldigt vilsen när det gäller detta!

 

Jag vill inte passa in om jag inte kan vara mig själv! Då mår jag bara dåligt! 

 

Jag vill passa in men ändå vara mig själv!

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»