-Våran underbara semseter!

Jag & katterna har haft en underbar semester tillsammans med M. Mario, Linus, Lillan & jag har för det mesta bara varit i Kristianstad tillsammans med M i hans hus. Mario, Linus & Lillan har verkligen älskat att vara i ett så STORT hus. Kunnat sitta på Altanen & kolla ut på fåglarna & på de andra katterna som sprungit på tomten.
 
Vi har satt upp konpostgaller för fönstren på Altanen så att vi har kunnat öppna dem åt katterna. Jag har fått känna den inre ron i kropp & själ i fyra helt fantastiska veckor tillsammans med den jag älskar!
 
Vi har gjort en hel del i huset. Vi har fixat massor i trädgården & gjort fint. Jag har nog inte varit ute så här mycket i luften på flera år. Det har varit så skönt. Vi har målat Altanen till gul istället för vit.
 
Vi har hel renoverat M tvättstuga. Vi har rivit ut ett gammalt torkskåp som var inbyggt tillsammans med väggarna, vi har spacklat, målat tak, tapetserat & satt nya lister i hela rummet. Han har köpt ny vaska som vi monterat & han har även köpt ny tvättmaskin & torktumlare som vi satt in & monterat.
 
Vi har städat M hobbyrum så att han kan sitta där ute & hålla på med sin elektronik, löddning & massa annat. Vi har även fixat massor i garaget så att M vet vart han har alla sakerna. Vi har varit en hel del gånger till tippen med släpet & kastat en hel del saker.
 
Vi har möblerat om M vardagsrum & satt tv:n på väggen. Möbleringen & allt det blev jättebra enligt mig måste jag säga. Vi har byggt om hans garderob så att han har fler hyllor i den nu. Och får bättre plats med sängkläder & sådana saker.
 
Vi har gjort en hel del dagsturer på olika ställen & till olika affärer. Vi har varit en runda till Ullared tillsammans med M syster. Måste säga att jag blev väldigt besviken på hur lite saker det fanns där denna gång. Vi hittade en hel del till M & pappa Baloo men inte direkt något till mig.
 
Vi har även varit till den som M kallar lilla Ullared alltså Bo Olsson i Tomelilla. Där hittade jag en hel del kläder måste jag säga. Jeans, bh:ar, nattlinnen & tröjor vilket jag inte gjorde på Ullared.
 
Vi har åkt hem till Helsingborg över dagen några gånger för att fira mina små syskons födelsedagar & min mammas. Men det är nog också det ända som vi har gjort här i Helsingborg de senaste fyra veckorna.
 
Jag måste bara säga att det har varit min bästa sommar någonsin. Jag har aldrig mått så bra & känt en sån inre ro i kropp & själ så länge som jag upplevt det nu!
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»