-Vissa otäka drömmar vill man inte ha!

Var åter igen ett bra tag sedan jag skrev. Den senaste tiden har jag haft så svårt för att sova & har fått tagit dubbel nattmedicin vilket heller inte har hjälpt. Vissa nätter är värre än andra. Jag vaknar & är livrädd när jag precis vaknar upp. Skakar i kroppen & vill bara gråta. Går upp & tar & går en runda i lägenheten & kollar. Satt på tv:en i natt som E rodde mig om halv två i natt när jag skrev till henne.
 
Idag ska jag till psykologen vilket känns så skönt just nu. Känns som jag kan prata av mig i evigheter. Efter psykologen är det tid för andra gången med Massage. Vilket ska bli skönt. Den första veckan efter föra gången jag hade varit där så var värken så hemsk. Men nu den senaste tiden så har jag inte haft ont. Så det kanske hjälper med Massage.
 
Just nu önskar jag att mitt psyke inte spelar mig de spratt det gör. Mår inte direkt så bra. Och vet ni vad jag vet inte vad jag ska skriva för att få ut vad jag känner. Jag säger inte att jag har det värre än andra. Men jag kanske har det lite kämpigare igenom saker.  
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»