-Min nya G-M är perfekt ordning & reda!

Igår var jag iväg & fyllde i lite fonder & skickade iväg. Den nya G-M är helt otrolig. Det händer verkligen saker med henne. Inget illa mot min gamle G-M men denna har verkligen koll. Alla papper hade hon med sig & det var verkligen ordning & reda. Vilket det ska vara med G-M!
 
Hon är rak, ärlig & framför allt har ordning. Ordning är viktigt för mig & speciellt när det gäller papper som beslut & såna saker. Sånt ska man ha ordning på. Hon har en pärm som hon sätter in allt i. På en timme igår så skickade jag iväg till fyra fonder. Min G-M sa att jag borde i alla fall få lite pengar ur en fond av dem jag skickade in. Men jag har inga förväntningar det blir som det blir. Jag har i alla fall försökt det är de som räknas för mig. :)
 
Hon är så jävla rak så att det är så lätt att ha med henne att göra. Jag har full förtroende för henne & det är viktigt. Såna människor borde det finnas fler av. Inga missförstånd & visst kan det bli mellan alla personer. Men det är nog ingen risk mellan mig & henne i alla fall.
 
Vid 30 års ålder är målet att jag ska få permanent inkomst från FSK.
 
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»