-Veterinären den 8 April!

Tror att jag snart går i taket måste jag säga. Lillan har blivit könsmogen eller vad fan det hete. Haha. Hon kissar i hela jävla lägenheten så jag får skura & städa hela tiden typ. Men jag vet att hon innerst inne inte kan hjälpa det. Det är vårat egna fel att vi inte gått & steriliserat henne tidigare. Både Lillan & Linus ska till veterinären den 8 April!
 
Tycker om Lillan så mycket så att det gäller att ha tålamod bara tills det är tid för veterinären. Jag vet att det kanske inte hjälper med en sterilisering men det är värt ett försök. Och jag tror faktiskt att det hjälper.
 
Den personligheten denna katt har är underbar. Går runt & pratar med oss andre hela tiden. Hon vill ha lite uppmärksamhet av mina små pojkar tror jag. Haha. Men båda mina är kastrerade så de är inte speciellt intresserade av att ”knulla” henne. Haha. Hon går rätt hårt på dem men de säger ifrån själv. Ibland kan det höras riktigt illa men jag vet att de säger ifrån.  
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»