-Fullt upp i veckan!

Nu har M åkt för att jobba hela veckan i Karlstad. Så jag & katterna är själv i veckan nu. Idag ska jag till sjukgymnasten & diskutera fler alternativ för min arm, rygg & nacke. Akupunkturen & Tens är avklarat & det har inte gett något resultat. Börjar tappa hoppet om att gå dit & ens försöka få arm, rygg & nacke bättre. Vad är det för nytta när det inte hjälper?
 
Imorgon ska jag till HAB tillsammans med min GM. Vi ska träffa min psykolog & en sjukgymnast & diskutera & utvärdera allt som jag har på HAB. Anledningen till att jag träffas en sjukgymnast på HAB också är för att HAB har hand om min svagare sida i kroppen alltså halva min kropp & Vårdcentralens sjukgymnast har hand om min andra halva där den är starkare & där värken sitter. Så enligt mig måste jag ju vara två personer när de delar mig på mitten så. Lite löjligt måste jag säga.
 
På onsdag ska jag träffa min hanterare på SOC angående min lägenhet. Jag ska byta hanterare så den nya kommer också med för att kolla på lägenheten & presentera sig. Innan detta besöker ska jag iväg & träna tänkte jag.  
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»