-Lillan behöver nog flytta till större!

Lillan fortsätter att kissa efter steriliseringen. I M hus kissar hon inte det minsta så jag tror inte hon trivs i denna lilla lägenhet. Så idag när M kommer ska vi diskutera om vad vi ska göra åt detta. Och hon helt enkelt får flytta till en annan familj där hon har möjlighet att gå ut eller i alla fall har större yta att röra sig på. Det är med sorg i mitt hjärta som jag börjar inse att hon mår sämre & sämre av att vara hos oss! Inte för att vi missköter henne eller för att Mario & Linus är dumma mot henne utan för att hon visar tydliga täcken på att hon vantrivs.
 
Hur Mario kommer reagera om hon flyttar vet jag inte. För de två är som gjorda för varandra. Linus får vara ifred från Mario & både Linus & Mario har blivit mycket lugnare sen Lillan kom till oss. Lillan är Marios lekkompis! Som jag upplever det så är Lillan & Mario bästa kompisar.
 
Men det viktigaste är att Lillan får må bra! Hur jobbigt det än kommer att bli för både mig & M spelar ingen roll. Lillan & hennes mående är viktigast!  
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»