-Inte okej att knacka på dörren 02:45!

Har knappt sovit i natt då den knackade på dörren kvart i tre i natt. Vilken jävla idiot vill hälsa på då? Det har hänt två gånger i förr förra helgen också så att jag vaknat & inte kunnat somna om. Och nu i natt. Inte fan kan man gå fel så många gånger? Haha! Blir så jävla irriterad på såna idioter! Förra helgen så knackade det på dörren mitt i natten två dagar. Det är väl okej om man går fel en gång men inte så här många gånger sedan jag flyttade hit. Har hänt betydligt fler gånger än dessa tre gångerna. Men kommer inte exakt ihåg när.
 
Nu på morgonen har jag diskat & fixat här lite sen vid 10 ska jag suga lite golv som vanligt. Städa upp lite mer & packa lite saker inför flytten sådana saker som man inte behöver ha uppe just nu. I helgen tog vi ner gardinerna i vardagsrummet & tvättade dom. Så nu är det i alla fall klart.
 
Beställde lite julklappar igår på nätet som kommer inom fem arbetsdagar.
 
I den nya lägenheten har jag ingen balkong så blommorna jag tog in från balkongen för ett tag sedan får åka med till M hus även café bordet & stolarna. Dom har jag ju ingen användning för nu. I fredags fick jag bekräftelsen på bredbandet så det kommer antagligen under denna veckan.  
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»