-Va ett tag sedan jag skrev!

Det var ett tag sedan jag skrev. Men idag hade jag lust.
 
Onsdag till söndag var vi hemma i huset & fixade. Vi la golv & målade sovrummet. Så det blev inte att jag hann slipa kökssoffan något. Vi har två gånger till Ikea i Älmhult. Köpte lite nya gardinstänger, golv, lister & sådana saker till huset.
 
Denna vecka har M fått vara hemma från jobb då han har varit sjuk så måndag & tisdag var han hemma. Igår åkte han till Skövde & ska jobba där tills fredag sen kommer han hit på fredag kväll är det tänkt.
 
I måndags köpte jag en Brud kista. Som jag gjorde i ordning i tisdags & fixade lite med. Har även packat lite inför flytten. Sålt lite på Tradera också & gått igenom lite saker här hemma, fotat & lagt upp till försäljning på både Tradera & Facebook.
 
Igår sydde jag gardiner till M som han ska ha nu i jul. Idag ska jag städa lite här & plocka i ordning. Sen så ska jag gå ner till Posten & skicka lite packet.  
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»