-Fler fondansökningar, ÖPV, VC o.s.v!

Nu har jag diskat, fixat med annonser, packat saker som ska skickas. Min värk idag är något av de värsta jag haft, det började igår. Går ändå upp i huvudet så har sprängande huvudvärk också. Ska gå ner & skicka lite saker sen.
 
Sen har jag fixat massor med en ny fond som har kommit ut. Så har bokat ett läkarbesök till läkaren för att få lite mer ingående om vad det är jag är i behov av.
 
Har ringt ÖPV angående att jag fick brev igår om att jag skulle träffa en ny läkare i December. När jag var där för två veckor sedan på läkarbesök så sa min läkare att jag skulle träffa honom i December. Så tyckte det var konstigt att jag fått en tid till en annan läkare så ringde dit & frågade om det stämde vilket det gjorde. Så sedan jag flyttade ner har jag haft 5 olika läkare på ÖPV med henne jag får nu i December.  
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»