-SOC-mötet gick bara bra!

Nu har jag varit på SOC möte. Och det gick hur bra som helst. Flytt är spikad men när vet vi inte än. Till större är alla medparter med på. Så minst en tvåa blir det. Ska bli skönt att flytta till större måste jag säga. Ska nog även bli skönt för katterna. Har tyckte hela tiden att den lägenheten jag bor i nu har varit för liten för oss alla fyra. Men som sagt det var ju en lägenhet jag tog i akut situation.
 
Rätt slut i huvudet nu. Många känslor som kom upp på mötet från min sida. Och alla förstod hur det kändes för mig att bo här, hur jag innerst inne mår i denna lägenhet & i detta trapphus.
 
Min kontakt på SOC skulle prata med Kärnfastigheter i dag redan & kolla vad de hade för lägenheter lediga.
 
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»