-Tandläkarebesöket!

Tandläkaren gick väl sådär. Bara för att Folktandvården har lång väntetid så har det inneburit att jag måste rotfylla en hel del tänder. Tycker det är lite skamligt faktiskt. Det innebär att jag måste besöka tandläkaren tre gånger per tand. Stod tydligt i min Journal att jag skulle vara där mins var 4 månad för undersökning då jag äter så mycket mediciner men det är då fan ingen som kallat mig.
 
Tandhygienisten skulle prata i hopa sig med Tandläkaren & återkomma till mig om massa tider. Och tyvärr är det tre tänder som antagligen gått så långt så att jag får dra ut dom. Men i alla fall jag har en bra tandläkare & tandhygienist så detta ska nog gå bra!
 
Nu har jag precis ätit lunch & ska vänta på tjejen som kommer kl:13 för att hämta lite saker hon köpt sen ska jag vidare till Råås Vårdcentral för ett läkarbesök!
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»