-Har inte vågat ta steget än!

M är i Danmark denna veckan. På fredag ska jag äntligen iväg & göra nya sko-inlägg som är efterlängtat.
 
Igår så var jag väldigt trött. Skulle till Vårdcentralen igår men när jag väl kom dit så hade sköterskan skrivit en dag förtidigt på min lapp. Så det är idag jag ska dit.
 
Sist jag var hos henne så prata vi mycket om att kasta en sak i taget av det jobbiga som hänt i mitt liv. När jag känner mig tillräckligt stark ska jag ta en sten som motsvarar en negativ händelse i min barndom & kasta i havet!
 
Jag har fortfarande inte vågat kasta någon sten i havet då jag är rädd för att misslyckas. Jag känner att hela jag är ett misslyckande & bara har misslyckats i livet. Så när jag väl är redo att kasta en sten så vill jag vara säker på att jag ALDRIG mer tänker på den negativa händelsen!
 
Jag ska promenader en stund efter mötet idag tänkte jag då det är så härligt väder ute idag.
 
 
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»