-Inläggningsdagen.

Söndag den 12/9-2010 Vi åkte från Vålberg ca 13.15. Vi stannade till påvägen upp på Pekås där köpte jag snus & en ost till Mats & pappa. Skrattar. Sen fortsatte vi till Torsbys sjukhus. Åkte upp på avdelning 4A, där anmälde jag mig och dom visade mig till mitt rum & säng. Sköterskan som visade mig till min plats va skåning. Efter en stund tog hon alla uppgifter på mig, vägde mig. :-) Sen vid 16 åkte min älskling och pappa hem. Så nu ligger jag och vilar lite och skriver här. Inte jättelätt att skriva på sin mobil måste jag säga. Känner mig inte det minsta orolig. Utan allt känns som en lättnad. Har väldigt ont i huvudet. Snart kommer det lite soppa till mig, ska bli skönt med mat. En sista sak i detta inlägget är att sjukhuset i Torsby är verkligen jättefint och personalen är hur trevliga som helst.
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg