-Killen med namn D!

Va hos T i lördags och drack lite vin och åt god mat. Hade otroligt trevlig. D skulle komma till mig när jag kom hem. Men det kom ingen. Hänt tre gånger nu. Åkte hem för hans skull, för att jag ville vara med han och umgås. Men han gjorde som förut. Gjorde mig otroligt  ledsen.

 

Till dom som inte vet så är D en vän! Inget annat eller var kanske jag ska skriva!  Vet inte? Har skrivit massvis med sms till honom men som vanlig får man inget svar. Han nonchalerar mig som alltid. Jag passar när han inte har något att göra, när han har tråkigt då är jag den sista utvägen. Så upplever jag det.

 

Bara att inse att vissa människor utnyttjar situationerna till max.

 

Klarar mig bra utan såna människor i mitt liv. Vem vet det kanske finns en förklaring till varför han inte hört av sig. Men det återstår att se. Han har inte hört av sig på mer än två dygn ca.

 

Jag förväntar mig inget längre av någon. Utan man blir bara behandlad illa. Människor visa ingen respekt för andra människor. Folk gör som dom vill, kör över en med en traktor sen tror dom att allt ska vara bra. Men vet ni? Det är inte bra & okej för mig!

 

Kan tänka mig att ge D en tredje chans men de är också sista chansen han skulle få. Många tycker jag är dum i huvudet som skriver så nu, jag vet. Många av mina älskade vänner. Men de är svårt! Mer kan jag inte säga.

 

Vi får se vad framtiden erbjuder mig! Man är fri som en fågel, har inga skyldigheter till någon eller till något. Känns så jävla skönt. Jag kan göra precis vad jag vill utan att behöva tänka på min andra halva! Fri säger jag bara, jag är FRI!

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»