-Bestämt mig!

Har bestämt mig nu. Jag ska flytta hem efter alla år! Har meddelat familjen & dom är överlyckliga!
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg


Margita

Vi kommer att sakna dig vännen!
Men jag förstår ditt beslut,du ville ju hem så fort du såg en swe-buss. Det finns inget som håller dig kvar här när du har hela din familj i HLGBG
Klar bra beslut. Lycka till med ditt beslut o h hoppas att allting ska lösa sig för dig. Puss o kram hela dan ; )

Svar: Jag är så nöjd med mitt beslut! Så glad att jag äntligen tagit det! Allt kommer lösa sig med tiden hoppas jag på. Tack för att ni finns. Love u! <3
Anna Christensen

»»»»»»»» 2013-02-17 | 14:57:07
Frida

Sååååå glad om du bara visste! Så mkt tid vi ska spendera tsm! Äntligen såååå skönt sååå roligt å helt underbart! Älskar daj <3

Svar: Jag saknar er enormt & har gjort länge. Förstår inte vad jag gör här uppe längre & varför jag har tvekat på att flytta ner igen. Men har väl inte känt mig riktigt mogen för att flytta kanske, jag vet inte. Men nu är allt i rullning lillasyster. Hoppas bara på att det kommer gå fort & smidigt. Allt har sin tid & allt blir bra i slutändan. Älskar dig. Saknar dig enormt! Ska bli så skönt att komma hem efter alla år. Ses snart syster. Puss & Kram hela dan. :P <3
Anna Christensen

»»»»»»»» 2013-02-17 | 18:15:19

»
»
»