-Vart gömmer jag mig? ;)

Fan vad vissa människor är tröga. Man kan tro att dom är födda igår! BLIR SÅ TRÖTT! Rammstein spelas nu! :) Så jävla trött i huvudet känns som jag inte har sovit på 15 år. Därför jag inte riktigt orkar skriva så mycket här. Många undrar vart jag tagit vägen, är knappt inne på Facebook är jag inne skriver jag inget bara kollar, skriver inte här så mycket längre & Badoo har jag typ en 50 meddelande att svara på men jag har ingen lust. Jag läser alla mejl på Facebook & så samma på Badoo men sen stänger jag ner sidorna. Lusten & orken är helt borta!!! I helgen ska jag bara vila upp mig, så säger jag jämt men håller aldrig det jag säger ändå när de gäller dom orden. Nej nu ska jag ta & mysa med Mario, tända lite ljus & se på tvn. Ha de gott! Saknar min familj så otroligt mycket.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg


Frida

Å vi saknar dig. Kämpa på <3 älskar daj anna poxx

Svar: <3 Älskar dig!
Anna Christensen

»»»»»»»» 2013-03-15 | 11:46:34

»
»
»