-Äntligen fick jag hjälp av läkaren idag!

Läkarbesöket gick så bra som det kunde tror jag. Han konstaterar att jag hade blödande magsår efter han gjort det fick jag gå & ta blodprover & invänta vissa svar som dom kunde kolla på Vårdcentralen. När svaren kom så kallade han in mig igen. De svar dom kunde får fram på Vårdcentralen visade att jag har en kraftig infektion i kroppen & väldigt låga blodvärden. Dom skicka även iväg blod för vidare kontroll. Han skrev även en remiss till sjukhuset för att gå in i magen & kolla hur illa det är. Tyvärr visste han inte hur dom går in till magen på en GBP opererad person. Vilket gjorde mig lite orolig! Dom ska även ta ett ultraljud på levern. Fick massa mediciner & har klarat av att äta fått behålla maten & inte det minsta ont i magen
magen.
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»