Allévo & Bypass gastric...

Allévo köpte jag idag men smakerna choklad och jordgubb. Ska börja på Lördag att byta ut ett mål mat de är mitt mål. Bara inte dietisten säger något annat imorgon. Har flyttat fram två gånger nu. Skulle börja 1 januari men de fick jag inte sen skulle jag börja den 14 idag men de fick jag inte heller. Pga. att jag är insulin behandlad. Men målet är att jag ska börja på lördag nu då. Hoppas på att dietisten går med på min plan.

 

Min plan är ju då att börja byta ett mål i veckan och att börja på lördag. Jag köpte fyra stycken lådor idag. Två Jordgubb och två choklad. Har druckit de förut och tycker de smakar skit. Men är ett måste om jag ska få operationen. Dom kostade så mycket som 109kr lådan, de var extrapris. :)

 

Måste kämpa lite själv också kan inte få allt sauverat på ett silver fat. Dom som inte vet om vilken operation jag ska göra så är de en magsäcks minskning jag ska göra som också kallas bypass gastric. De finns många olika namn på operationen men de flesta kallar den bypass gastric. Är de någon som har frågor så får ni gärna fråga så ska jag svara så gott jag kan på dom.


Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg


Sandie

Funkar det lika bra att dricka nutrilette? Ett bra tips isåfall, för den choklad - nutrin är riktigt god =)

»»»»»»»» 2010-01-15 | 13:34:43

»
»
»