-R.I.P

Har städat idag, och medans jag gjorde de fick jag sms av Erika, hon berättade att Mysan hade somnat in. De var inte så mycket vi kunde göra för henne. Hon var mycket sjuk och ingen av oss hade pengar så vi kunde hjälpa henne helt. Och de verkade inte finnas någon annan som kunde ta henne heller. Vi la ut annons men ingen hörde av sig. Men hon har du bättre nu. De var en super go katt. Synd att hon hade dom problemen hon hadde.


Var i Säffle en stund, hon Mats mamma och pappa. Var även och kollade på en katt. Men herregud vad det huset såg ut. Luktade skit när man kom in, väggarna var sönder rivna av katterna. Dom hade skrivit till mig att katten var en innekatt men de verkade inte så säkert när vi kom dit. För hon velade fram och tillbaka. Katten var inte de minsta tam, var som en vildkatt måste jag säga. Sen sa hon att hennes minsta dotter brukade dra katterna i svansen. Herregud stakars katt. Detta var mitt i skogen ingen stans haha. När man bor i skogen brukar man väl inte ha innekatter?!??


Nu ska jag och älsk se på film och mysa.. Ha de så gott. Kram

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg