-Som alla andra dagar.

Har precis ätit frukost. Känner inte för något idag. Men ska åka på första mötet i alla fall så får vi se om jag orkar det andra också. Mats kör mig in och hem till första mötet. Så jag hoppas verkligen att jag orkar med det andra mötet.


Annars idag blir det väl som alla andra dagar…


Dagarna blir färre och färre snart är hon hos oss lilla Emma. Ska bli så otroligt roligt att träffa henne.


Funderar på om jag ska köpa en skrivare, kopiator och scanner? Så mycket saker jag skulle vilja skriva ut. Annars finns ju möjligheten att åka till biblioteket.


Ska plocka lite snart. Så det inte blir så mycket att göra när jag kommer hem vid 18. Kommer vara rätt trött idag är det redan nu. Ska även sätta mig ner och skriva ner saker till mötet imorgon med Jonna & Ronny. Så lite är klart.  

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»