-27-30 Juni 2011.

  • Den 27 Juni 2011.
    Måndag vad hände då? Jo vi tvättade 17-22. Fixade tills Emma min syster skulle komma. Städade och sen hände inte så mycket mer.

  • Den 28 Juni 2011.
    Tisdagen så kom Emma och vi gjorde väl inte så mycket den dagen. Mer än att polisen gav Mats besöksförbud. Men sen så hävdes det. Massor med bråk som vanligt. Upplever att det börjar bli jävligt tråkigt och jobbigt att ha det såhär.

  • Den 29 Juni 2011.
    Onsdagen så var jag till tandläkaren klockan 8.20 lagade tre tänder och drog ut två. Alla säger att det gör så jävla ont efter åt när man dragit ut tänder men jag märkte inget av det. Mycket bråk och tjafs även den dagen. På kvällen åkte vi ut till badplatsen och grillade flintastek, sallad, potatissallad, dressing & vitlöksbröd. Vi badade och hade mysigt.

  • Den 30 Juni 2011.
    Torsdag alltså igår var jag till diabetescentrum och träffade dr J.K det gick riktigt bra. Jag har ingen diabetes. Den är borta. Men om ett halvår ska jag tillbaka till min sköterska och snacka och så. Måste ändå hålla koll på det fast att jag inte har det. Det kan lätt komma tillbaka tyvärr. Sen ska jag träffa Dr J.K om ett år igen.
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg