-Ledig & HAB.

Idag har jag varit på Solareturen, köpte en del tidningar, cd-skivor, krukor, en duk & ett brunt överkast till pappas säng. När jag kom hem så har jag städat och fixat, pappa är på väg hit nu. Han kommer vid 21.30 med bussen. Ska åka buss in och möta honom tänkte jag.


Jag har tagit ledigt på torsdag denna vecka & tisdag och torsdag nästa vecka från Solareturen. Men ska dit en snabb sväng på torsdag och köpa massor av vykort som kom in idag innan jag slutade.


Imorgon ska jag inte till stan på möte klockan 13 på HAB. Ska bli riktigt skönt att komma dit måste jag säga. Har gått 3 veckor sedan sist. Har mått rätt dåligt och gör fortfarande. Men det känns ändå lite bättre än förut, nu kommer pappa kanske det som gör att jag mår bättre. Annars är jag ju helt själv när Mats jobbar och så. Men nu kommer pappa att vara här det känns skönt.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»