-Inte mkt sömn!

Idag så vaknade jag innan klockan ringde. Så jag hann fixa en del innan jag skulle ta bussen. Det har snöat en del under natten. Va till jobbet T va med kopierade ett kvitto som jag ska skicka in till kommunen. Sen så åkte vi, satt en bra stund på busstationen & väntade på att min buss skulle gå hem.

 

Nu är jag hemma. Jag har varit till vinden med en del saker, sen har jag bytt gardiner i sovrummet. Jag lagade omelett till lunch. Det snöar rejält, men när jag gick från bussen & hem va de riktigt behagligt ute så funderar på att gå en runda senare. Ska snart diska.

 

Imorgon ska jag först till jobb, sen ska jag till käkkirurgen sen ska jag antagligen tatuera mig om allt går som det ska. Ska handla en del julklappar & lite annat. Betala räkningar. Beställa biljett till Skåne. :)

 

Så trött idag inte sovit speciellt mycket i natt. Mycket tankar kom upp när jag Smsa lite med J igår. Gamla saker, som man vill glömma typ men det kommer man aldrig göra.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»